Jak se dostat na vyhlidku letiště Praha?

Nejlepší výhled na rušný provoz pražského letiště získáte ze dvou strategických míst. První, u dráhy 06/24, je snadno dostupné z malebné obce Kněževes. Doporučuji dostat se tam autem, parkování je v okolí bezproblémové. Odkud se vám naskytne panoramatický výhled na vzlétávající a přistávající letadla. Nezapomeňte na fotoaparát s teleobjektivem!

Druhá, ještě atraktivnější, pozorovatelna se nachází v místě křížení drah 12/30 a 06/24, přístupná pěší stezkou z Hostivice. Cesta je nenáročná, ale doporučuji pohodlnou obuv. Z tohoto bodu máte jedinečnou možnost sledovat letadla z různých úhlů a zachytit je v různých fázích letu. Můžete se tak stát svědky impozantního tančícího balletu ocelových ptáků. Doporučuji návštěvu za dobrého počasí pro maximální výhled.

Odkud se bere elektřina?

Česká elektřina? Z velké části pochází z tradičních zdrojů. V roce 2025 to bylo 40,3 % z uhelných elektráren – to jsou ty velké elektrárny, které vidíte třeba u řek, a které bohužel dost znečišťují ovzduší. 36,2 % se vyrobilo v jaderných elektrárnách, konkrétně v Dukováních a Temelíně. Jaderná energie je sice čistší, ale s sebou nese otázky skladování radioaktivního odpadu.

Rostoucí podíl tvoří obnovitelné zdroje, v roce 2025 to bylo 12,4 %. To zahrnuje:

  • Vodní elektrárny: Mnoho menších elektráren na řekách, často součást malebných krajin. Ne vždy s velkou produkcí, ale ekologicky šetrné.
  • Větrné elektrárny: Stále častěji se objevují na kopcích a pláních. Záleží na větru, takže produkce kolísá.
  • Solární elektrárny: Na střechách domů, v polích, jejich efektivita závisí na slunečním svitu.
  • Biomasa: Elektrárny využívající biopalivo, zde je důležité sledovat udržitelnost pěstování.

Je důležité si uvědomit, že tyto podíly se postupně mění. Rozvoj obnovitelných zdrojů je v České republice stále v plném proudu, ačkoli cesta k energetické nezávislosti a zelené energii je dlouhá a náročná. Při cestování po České republice si můžete všimnout různých typů elektráren a lépe tak pochopit, odkud se bere elektřina, kterou používáte.

Kolik stojí lanovka na Dlouhé Stráně?

Lanovka na Dlouhé Stráně? Cena závisí na způsobu platby a věku. Online rezervace vyjde levněji. Dospělí zaplatí 340 Kč online, 370 Kč na místě. Senioři nad 65 let 300 Kč (online) / 330 Kč (na místě). Studenti a děti nad 5 let – ceny nejsou uvedeny, ale je vhodné se informovat předem na oficiálních stránkách elektrárny. Doporučuji rezervaci online, ušetříte čas i peníze. Výhled z lanovky je dechberoucí, a cesta samotná je zážitkem. Nezapomeňte na pohodlnou obuv, počasí v horách je proměnlivé. Kromě lanovky je v areálu elektrárny mnoho zajímavostí, které stojí za návštěvu – prohlídka elektrárny, naučná stezka atd. Plánujte dostatek času na prozkoumání celého komplexu.

Kde vystoupit z metra na Petřín?

Cesta na Petřín metrem je jednoduchá. Vystupte na stanici Újezd. Odtud je to už jen kousek. Po výstupu z metra se dejte doprava a pokračujte po ulici. Na levé straně brzy uvidíte stanici lanovky na Petřín. Jízda lanovkou je romantická a nabízí krásné výhledy na Prahu. Lístky se kupují přímo ve stanici.

Alternativně můžete na Petřín vyjít pěšky. Je to sice náročnější, ale zároveň i velmi příjemná procházka s krásnými výhledy na město. Cesta je dobře značená a vede mírně do kopce. Počítejte ale s delším časem cesty a s trochou fyzické námahy. Pěší výstup vám umožní prozkoumat i některé skryté kouty zahrad a parků pod Petřínem.

Ať už se rozhodnete pro lanovku nebo pěší výstup, nezapomeňte si vzít pohodlnou obuv. Na Petříně na vás čeká krásný park, rozhledna s panoramatickým výhledem na Prahu a samozřejmě i malebné uličky a památky.

Tip pro zkušené turisty: Pokud se vydáte pěšky, zkuste najít méně frekventované stezky. Objevíte tak klidnější místa s úžasnými výhledy. Jen nezapomeňte na mapu, abyste se neztratili!

Kolik stojí lanovka na Dlouhé straně?

Lanovka na Dlouhé Stráni v sezóně 2024 má následující ceny: dospělí nahoru 400 Kč, dolů 300 Kč, zpáteční 450 Kč; děti nahoru 350 Kč, dolů 300 Kč, zpáteční 400 Kč. Je dobré si uvědomit, že ceny se mohou mírně lišit v závislosti na aktuálních podmínkách a případných speciálních nabídkách. Doporučuji si před cestou ověřit aktuální ceník na oficiálních webových stránkách lanovky. Lanovka nabízí nádherný výhled na okolí a je skvělým výchozím bodem pro turistické trasy. V blízkosti se nachází restaurace a další služby pro turisty. Pro pohodlnější výlet doporučuji zakoupit zpáteční jízdenku.

Kolik stojí autobus z hlavního nádraží na letiště?

Cesta autobusem Airport Express z hlavního nádraží na letiště Václava Havla není levná záležitost, ale rychlá a pohodlná. Zaplatíte 100 Kč za dospělého a 50 Kč za dítě ve věku 6 až 15 let. Na rozdíl od běžné městské dopravy se zde nepoužívají standardní jízdenky. Jízdenka Airport Express je nepřestupní a platí pouze na této lince – pro případné spojení s jinou dopravou si budete muset koupit další jízdenku.

Doporučuji si jízdenku zakoupit předem online, abyste ušetřili čas na letišti. Na palubě autobusu se totiž cena zvyšuje.

Co je třeba ještě vědět?

  • Autobusy jsou moderní a klimatizované, s dostatkem prostoru na zavazadla.
  • Linka Airport Express jezdí pravidelně s krátkými intervaly, takže na autobus dlouho čekat nebudete.
  • Cesta trvá přibližně 35 minut, což je o něco rychlejší než v případě jízdy vlakem nebo metrem s přestupem.
  • Upozorňuji, že tato cena se vztahuje pouze na přímou jízdu z hlavního nádraží na letiště. Jízda z jiných míst Prahy bude vyžadovat jiný tarif.

Pro cestující s velkým množstvím zavazadel je Airport Express ideální volbou. Vyhnete se tak zdlouhavému a náročnému cestování s těžkými kufry v pražské hromadné dopravě.

Kolik je v Česku elektráren?

Česká energetická krajina se za sto let dramaticky proměnila. Zhruba 6000 elektráren, které existovaly po rozpadu Rakousko-Uherska, se šestinásobně rozrostlo na dnešních přes 36 000. To není jen pouhý nárůst čísel, ale odraz technického pokroku a změny spotřeby energie. Představte si, jak se tehdy, v raných dobách elektrifikace, museli obyvatelé spoléhat na malá lokální zařízení, často vodní elektrárny v horských bystřinách, které jsem sám obdivoval během svých cest po Šumavě a Jeseníkách. Dnes se energie generuje mnohem komplexněji.

Tento nárůst ovšem nesignalizuje pouze větší počet velkých elektráren, ale i masivní rozšíření menších zdrojů:

  • Rozvoj fotovoltaických elektráren: Na střechách domů a v krajině se objevily tisíce malých solárních panelů. Mnoho jsem jich viděl během putování po jižní Moravě, kde slunce doslova sype energii.
  • Vzestup větrných elektráren: Charakteristické větrníky se staly součástí krajiny, zejména v otevřených oblastech, jako je například jižní Čechy, kde jsem se s nimi setkal během několika cyklistických výletů.
  • Rozšíření kogeneračních jednotek: V městech i obcích se staly běžnou součástí energetické infrastruktury, efektivně využívající odpadní teplo.

Tento šestinásobný nárůst je fascinujícím svědectvím o technologické revoluci, která proměnila Českou republiku. Zatímco dřív byla elektřina luxusní záležitostí, dnes je nezbytnou součástí života. A tato síť elektráren, rozprostřená po celé zemi, je důkazem této úžasné transformace.

Je důležité si uvědomit, že tento počet zahrnuje i malé elektrárny, a že skutečný počet velkých elektráren, které dodávají energii do sítě, je podstatně menší.

Jak se jmenuje přečerpávací elektrárna?

Přečerpávací vodní elektrárny (PVE), ty fascinující stroje, které hrají klíčovou roli v energetické stabilitě, jsem potkával po celém světě. Nejde jen o jednoduché elektrárny – tohle jsou gigantické systémy, které fungují na principu ukládání přebytečné energie do potenciální energie vody. V době, kdy je elektřiny dostatek, například v noci, se voda přečerpává do horní nádrže, často umístěné vysoko v horách. Tato nádrž se stává obrovským akumulátorem, gigantickou baterií, naplněnou potenciální energií. A když přijde špička spotřeby, voda se řízeně pouští dolů, pohání turbíny a vyrábí elektřinu přesně tam, kde a kdy je potřeba. Viděl jsem PVE v norských fjordech, zasazené do úchvatné alpské krajiny v Itálii, i v dramatických skalních masivech Skotska. Jedná se o technologii, která umožňuje efektivní vyrovnávání energetické bilance a snižuje závislost na nepredikovatelných zdrojích, jako je sluneční a větrná energie. Jejich konstrukce je impozantní technický výkon, často vyžadující rozsáhlé inženýrské úkony a obrovské finanční investice, ale výsledkem je spolehlivý a flexibilní zdroj elektřiny s relativně nízkými provozními náklady. Mnoho PVE se zároveň stalo turistickou atrakcí, díky své monumentální architektuře a nádhernému okolí.

Odkud jezdí autobus z hlavního nádraží na letiště?

Autobus Airport Express (AE) na letiště Václava Havla v Praze najdeš hned před východem z historické budovy hlavního nádraží. Je to rychlé a pohodlné spojení, ideální pro turisty s nabitým programem. Zastávka je jasně označena. Počítej s tím, že během špičky může být autobus plný. Lístek si můžeš koupit u řidiče, online nebo v automatech na nádraží – doporučuji online rezervaci, aby sis zajistil místo. Cesta trvá zhruba 35 minut, ale záleží na dopravní situaci. Alternativou je metro na stanici Národní třída a pak vlak na letiště, ale autobus je přímější a obvykle rychlejší. Nezapomeň si sbalit vše potřebné do batohu – cestování s velkým kufrem může být v přeplněném autobuse nepohodlné.

Trasa autobusu vede přes centrum Prahy, takže si cestou můžeš prohlédnout pár památek. Pokud máš čas, zvaž procházku od hlavního nádraží k Karlštejnu – to sice není přímo na cestě na letiště, ale je to krásný zámek nedaleko Prahy, který bys mohl navštívit před odletem (v závislosti na čase). Na letišti pak nezapomeň na dostatek času před odletem na odbavení a bezpečnostní kontrolu.

Na jakém terminálu jsou přílety?

Přílety v tomto letišti probíhají na Terminálech 1 a 2. Mám zkušenosti z desítek letišť po celém světě a mohu potvrdit, že sdružování příletů a odletu na jednom terminálu je běžná praxe, která zjednodušuje orientaci pro cestující. Terminál 3 je naopak specializovaný na lety všeobecného letectví a obchodní lety, takže se tam s běžnými linkovými letadly nesetkáte. Praktická rada: před cestou si vždy ověřte číslo terminálu na webových stránkách letecké společnosti, protože uspořádání terminálů se může časem měnit. Věřte mi, ušetří vám to mnoho stresu a zbytečného běhání po letišti, zvláště když letíte s těžkou zavazadly, jak se mi několikrát stalo. Na mnoha světových letištích dokonce existují i přímé spoje mezi terminály, proto se nebojte, že byste museli jít příliš daleko.

Jak se dostat na Dlouhé stráně na lanovka?

Na Dlouhé Stráně se dostanete pohodlně šestisedačkovou lanovkou ze skiareálu Kouty nad Desnou (588 m n.m.). Výlet lanovkou na Medvědí horu (1095 m n.m.) nabízí úchvatné panoramatické výhledy na Jeseníky. Jízda trvá cca 10-15 minut a je to skvělý začátek prozkoumávání oblasti. U horní stanice, v moderním baru “U Medvěda”, si můžete dát zasloužené občerstvení po výstupu. Doporučuji si předem ověřit jízdní řád lanovky, především mimo hlavní sezónu, kdy může být provoz omezen. V létě se od horní stanice otevírají turistické trasy k přehradě Dlouhé Stráně a dalším krásným místům Jeseníků. Nezapomeňte na vhodnou obuv a oblečení, počasí v horách je proměnlivé. Parkování je dostupné přímo u dolní stanice lanovky v Koutech nad Desnou. Pro přesnější informace o cenách a jízdních řádech navštivte webové stránky provozovatele lanovky.

Tip pro zkušené turisty: Z Medvědí hory se nabízí nádherný výhled na přehradu Dlouhé Stráně. Zvažte procházku k ní po jedné z turistických tras, která vám umožní užít si krásu Jeseníků zblízka. Trasa je dobře značená a zvládne ji i méně zkušený turista.

Kde jsou elektrárny v ČR?

České elektrárny jsou roztroušeny po celé zemi, ale většina tepelných elektráren využívá hnědé uhlí. To je důležité vědět, protože to ovlivňuje i krajinu v okolí.

Nejznámější tepelné elektrárny:

  • Tušimice II (Tušimice): Obrovská elektrárna na hnědé uhlí, známá pro svoji velikost a dopad na okolní životní prostředí. V okolí najdete rozsáhlé hnědouhelné doly. Doporučuji se předem informovat o možnostech prohlídky.
  • Prunéřov II (Prunéřov): Další velká elektrárna na hnědé uhlí, podobně jako Tušimice. Krajina zde je silně ovlivněna těžbou. Zajímavostí může být pro některé návštěvníky i prohlídka dolu, pokud je nabízena.
  • Kladno – Dubská (Kladno): Zajímavá tím, že využívá různé druhy paliva: černé uhlí, hnědé uhlí, biomasu a zemní plyn. Je to příklad snahy o diverzifikaci zdrojů energie. Lokalita Kladna má bohatou historii těžby, takže i návštěva muzea hornictví může být lákavá.
  • Opatovice (Opatovice n. L.): Elektrárna na hnědé uhlí, která je menší než Tušimice či Prunéřov. Může být zajímavá spíše pro ty, kteří se chtějí podívat na menší, méně známé, ale stále funkční zařízení.

Tip pro turisty: Před návštěvou jakékoli elektrárny si ověřte, zda jsou pro veřejnost pořádány prohlídky a jaké jsou podmínky vstupu. Většina elektráren není přístupná bez předchozí domluvy.

Jaká 3 nej se pojí s elektrárnou Dlouhé stráně?

Dlouhé Stráně – to není jen název malebné horské oblasti, ale především technický skvost, chlouba české energetiky. Tato přečerpávací elektrárna se pyšní hned třemi superlativy, které ji staví na vrchol evropských i českých technických zázraků.

Největší reverzní vodní turbína v Evropě: S výkonem 325 MW tohle monstrum hravě předčí konkurenci. Představte si sílu vodního proudu, který pohání tuto technologickou marvel. Její rozměry jsou skutečně impozantní, a i pouhá návštěva strojovny budí úctu k lidskému inženýrství.

Elektrárna s největším spádem v České republice: Výškový rozdíl mezi horní a dolní nádrží dosahuje úctyhodných 510,7 metrů. To je síla, která se promítá v neuvěřitelném výkonu elektrárny. Představte si tu energii shromážděnou v tak obrovském vodním sloupci!

Největší instalovaný výkon v ČR: Dvě turbíny po 325 MW znamenají celkový instalovaný výkon 650 MW. To je v rámci České republiky naprosto bezkonkurenční číslo. Tohle je důkaz, že i v srdci Evropy se dají realizovat projekty světového významu.

A aby toho nebylo málo, v roce 2005 se elektrárna Dlouhé Stráně zařadila mezi 7 největších divů České republiky. To jen potvrzuje její výjimečnost a fascinující technologickou dokonalost. Doporučuji osobní návštěvu – je to zážitek, na který jen tak nezapomenete. Nejenomže si prohlédnete technologické zázraky, ale budete i obklopeni nádhernou šumavskou přírodou. Možnost prohlídky s průvodcem je skvělým doplňkem k výletu.

Jak dlouho jede lanovka na Dlouhé Stráně?

Lanovka na Dlouhé Stráně má přepravní kapacitu 3200 osob za hodinu, což zaručuje relativně rychlý transport nahoru. Samotná jízda trvá přibližně 6 minut a 48 sekund. To je čas, který rychle uteče, a během něj si můžete užít krásné výhledy na okolní krajinu.

Tip pro zkušenější turisty: Pokud plánujete výlet v hlavní sezóně, připravte se na případné fronty. Doporučuji si zkontrolovat aktuální provozní dobu a případné omezení dopředu na webových stránkách lanovky. Vyhnete se tak zbytečnému čekání.

Co vidět na Dlouhé Stráni?

  • Nádherné panoramatické výhledy na Jeseníky.
  • Možnosti turistických výletů po značených trasách různé obtížnosti.
  • Restaurace a občerstvení s typickou českou kuchyní.

Plánujete-li delší pobyt:

  • Zarezervujte si ubytování s předstihem, zvláště během víkendů a svátků.
  • Připravte si pohodlnou obuv vhodnou pro turistické trasy.
  • Nezapomeňte na vhodné oblečení pro horské počasí, které se může rychle měnit.

Jak se dostanu na Dlouhé stráně?

Na Dlouhé Stráně se dostaneš nejlépe lanovkou z Koutů – šestisedačková, pohodlná jízda. Od roku 2010 tohle funguje bezvadně. Vyveze tě to cca 4,5 km pod horní nádrž. Dál už si to musíš užít aktivně!

Možnosti výstupu:

  • Pěšky: Krásná turistika s nádhernými výhledy. Cesta není nijak náročná, ale počítej s cca 1-1,5 hodinovým výstupem, v závislosti na fyzické kondici. Trasa je dobře značená.
  • Na kole: Skvělá volba pro cyklisty! Sice to bude trošku náročnější, ale odměnou ti budou úchvatné panoramatické výhledy. Uvažuj o horském kole, některé úseky mohou být kamenité.
  • Minibus: Kyvadlová doprava je pohodlná varianta, ale trochu ti to vezme ten turistický zážitek. Zkontroluj si jízdní řád, abys nečekal zbytečně.

Tipy:

  • Nezapomeň na dostatek vody a svačinu, ať se ti výstup příjemně stráví.
  • Oblečení přizpůsob počasí – vrchol může být větrnější a chladnější, než v údolí.
  • V okolí se nachází spousta turistických tras, tak se neboj prozkoumat i další krásná místa v okolí Dlouhých Strání.

Kde sledovat přílety letadel?

Flightradar24 je moje bible! Díky němu sleduju nejen komerční lety, ale i soukromé stroje a můžu si tak plánovat treky s ohledem na letecký provoz. Kromě rychlosti, trasy a typu letadla si v reálném čase ověřím i nadmořskou výšku – perfektní pro odhad počasí v horách. Někdy dokonce identifikuju i typ letadla a jeho historii letů, což je fajn pro spekulace o trasách ostatních turistů. Užitečná vychytávka pro plánování výletů, zvláště do odlehlých oblastí, kde je mobilní signál slabý a mapy můžou být nepřesné. Pozorování letadel pak může být i sám o sobě zajímavý doplňkový program během túry.

Jak dlouho trvá exkurze Dlouhé stráně?

Plánujete výlet k Dlouhým stráním? Výborná volba! Délka exkurze závisí na tom, kam se chcete vydat. Máte na výběr ze dvou variant:

Exkurze k dolní nádrži (cca 2 hodiny):

  • Začíná v infocentru, kde se seznámíte s historií a technologií elektrárny prostřednictvím poutavé filmové projekce a výkladu zkušeného průvodce. Doporučuji si předem zkontrolovat, zda je projekce v češtině, případně v jiném jazyce, který rozumíte.
  • Následuje prohlídka podzemí a kaverny elektrárny – jedná se o fascinující pohled do nitra technického zázraku. Nezapomeňte si vzít teplejší oblečení, protože teplota v podzemí je nižší.
  • Závěrečná část zahrnuje autobusovou dopravu k dolní nádrži, odkud se vám naskytne úchvatný výhled na celou oblast. Počítejte s tím, že autobusová doprava může být časově závislá na počtu účastníků.

Exkurze k horní nádrži (cca 3 hodiny):

  • Nabízí se pouze dvakrát denně, a to vždy v 11:00 a 14:00 hodin. Rezervaci doporučuji provést s dostatečným předstihem, obzvlášť v hlavní sezóně.
  • Tato prohlídka zahrnuje vše z exkurze k dolní nádrži, ale navíc nabízí transport k horní nádrži a nádherné výhledy z této impozantní vodní nádrže. Prohlédněte si před cestou předpověď počasí, výhledy budou o to krásnější, když bude pěkné počasí.
  • Počítejte s delší trasou a případnými časovými odchylkami.

Tipy pro vaši návštěvu:

  • Oblečte se pohodlně a do vrstveného oblečení, počasí v horách je proměnlivé.
  • Nezapomeňte na fotoaparát, budete chtít zachytit krásy Dlouhých strání.
  • V okolí elektrárny se nachází i další zajímavá místa k prozkoumání, naplánujte si dostatek času.

Kolik je v ČR přečerpávacích elektráren?

Česká republika se může pochlubit čtyřmi přečerpávacími vodními elektrárnami, strategickými pilíři energetické stability země. Máme Dlouhé Stráně, Dalešice, Štěchovice II a Černé jezero, které dohromady disponují instalovaným výkonem 1171,5 MW. To je síla! Tyto elektrárny fungují na principu čerpání vody do horní nádrže v době přebytku energie z jiných zdrojů, například solárních či větrných elektráren, a jejího následného využití k výrobě elektřiny v době zvýšené poptávky. Představte si tu fascinující hru s gravitací! V roce 2025 spotřebovaly na čerpání 1290,4 GWh a vyrobily 977 GWh. Ztráty jsou sice patrné, ale systém je klíčový pro vyrovnávání fluktuací v dodávkách obnovitelných zdrojů. Zajímavostí je, že Dlouhé Stráně, nejvýkonnější z nich, se pyšní impozantní výškovým rozdílem mezi nádržemi, díky kterému je čerpání a výroba energie tak efektivní. Prohlídka těchto technických skvostů rozhodně stojí za to – uvidíte fascinující souhru inženýrského umění a přírody.

Jak se dostat z pražského nádraží na letiště?

Z Pražského hlavního nádraží na letiště Václava Havla se dostanete nejrychleji a nejpohodlněji expresním autobusem Airport Express (AE). Jeho zastávka je přímo u nádraží, v úrovni Fantovy kavárny – těžko ji přehlédnete, autobusy jsou nápadně modré s velkým bílým nápisem. Jízdenka vás vyjde na 100 Kč a pořídíte ji přímo u řidiče. Cesta trvá zhruba 20-30 minut, v závislosti na dopravní situaci. Doporučuji si jízdenku připravit předem, ať se zbytečně nezdržujete. V autobuse je Wi-Fi, takže si můžete v klidu prohlížet mapy, odpovídat na maily nebo se jen tak kochat Prahou z okna. Alternativně můžete využít i metro na stanici Hlavní nádraží a následně vlak na letiště, ale autobus Airport Express je rozhodně pohodlnější a rychlejší.

Pro ty, co dávají přednost individuální dopravě, je k dispozici taxi nebo ride-sharing služby, ale mějte na paměti, že cena bude výrazně vyšší a cesta může být v dopravní špičce delší. Při cestování s větším množstvím zavazadel je autobus Airport Express jasnou volbou. V autobuse je dostatek místa pro zavazadla.

Kde sledovat let zdarma?

Zcela zdarma sledovat lety? Ano, možností je hned několik. Nejjednodušší cestou je využít online radar leteckého provozu, například skvělý Flightradar24.com. Tato stránka v reálném čase zobrazuje pohyb letadel po celém světě, včetně detailních informací o letadlech, jako jsou letecké společnosti, typ letadla a dokonce i rychlost a výška letu. Je to fascinující nástroj pro každého, kdo se zajímá o letectví. Ačkoliv se zaměřuje primárně na Evropu, nabízí globální pokrytí.

Pro zkušenější cestovatele je užitečné vědět, že na Flightradar24 lze filtrovat lety podle letecké společnosti, čísla letu či letiště. Takto snadno zjistíte, kde se nachází vaše letadlo před odletem či příletem, a eliminujete tak zbytečné nervozity. Doporučuji si tuto stránku uložit do záložek – stane se nepostradatelným pomocníkem při plánování i samotném cestování.

Kromě Flightradar24 existují i další podobné služby, ale Flightradar24 se vyznačuje intuitivním rozhraním a širokým pokrytím. Je to skvělý způsob, jak se virtuálně ponořit do světa letectví a sledovat fascinující choreografii tisíce letadel nad našimi hlavami.

Scroll to Top