Kontaktování řidiče Uberu je možné několika způsoby:
- Telefonicky nebo prostřednictvím textové zprávy na telefonní číslo uvedené v aplikaci. Upozorňujeme, že z důvodu ochrany soukromí a bezpečnosti nejsou přímá telefonní čísla řidičů dostupná klientům.
- Přes aplikaci Uber, stisknutím tlačítka „Kontaktovat“ v sekci s podrobnostmi o jízdě. Tato možnost nabízí rychlý a bezpečný způsob komunikace s řidičem.
Pro další pomoc jsou k dispozici i tyto možnosti:
- Centrum podpory řidičů: Obraťte se na místní centrum podpory řidičů pro řešení problémů nebo získání pomoci. Kontakty na tato centra naleznete obvykle na webových stránkách Uberu nebo v sekci nápovědy v aplikaci.
- Webové stránky help.uber.com: Položte svůj dotaz na webových stránkách help.uber.com. Tým zákaznické podpory obvykle odpoví do 24 hodin. Stránka nabízí komplexní nápovědu a řešení běžných problémů.
Důležité upozornění: Z důvodu ochrany soukromí a bezpečnosti nejsou přímá telefonní čísla řidičů dostupná klientům. Vždy využívejte oficiální komunikační kanály poskytované aplikací Uber.
Jak napsat řidiči v Uberu?
Objednání jízdy Uberem
- Otevřete aplikaci a objednejte si jízdu.
- Stiskněte pole „Poznámky k nástupu“ a zadejte zprávu pro řidiče. Uveďte jasné a stručné informace.
- Informujte řidiče o své přesné poloze, včetně užitečných orientačních bodů, které mu pomohou vás snadno najít. Přesná adresa a popis vašeho okolí značně usnadní vyzvednutí.
Jak pochválit řidiče?
Komplimenty řidičům mohou zahrnovat ocenění čistoty a pořádku vozu, vynikajícího servisu, znalosti města, příjemné konverzace, dodatečných pozitiv, pomoci v nočních hodinách, nebo i skvělé hudební produkce. Aplikace Uber často nabízí předpřipravené šablony pro rychlou a snadnou pochvalu.
Jak ohodnotit řidiče v Uberu?
Na konci každé jízdy systém nabídne ohodnocení řidiče na škále od 1 do 5 hvězdiček. Můžete také přidat krátký komentář. Vaše hodnocení by mělo odrážet kvalitu služeb poskytnutých konkrétním řidičem. Řidiči nevidí, jaké hodnocení jste jim dali.
Co dělat, když jsem zapomněl telefon v Uberu?
Pokud jste zapomněli svůj telefon v automobilu Uber, postupujte následovně:
- Otevřete aplikaci Uber.
- Přejděte do sekce „Účet > Jízdy“.
- Vyberte jízdu, během které byl telefon ztracen.
- Stiskněte „Najít ztracenou věc > Kontaktovat řidiče ohledně ztracené věci“.
- Uveďte své telefonní číslo, abyste se s řidičem domluvili na vrácení telefonu.
Užitečné rady:
- Pokud se vám nepodaří kontaktovat řidiče přes aplikaci Uber, ihned kontaktujte zákaznickou podporu Uberu telefonicky nebo písemně.
- Pokud jste ztratili telefon v automobilu Uber a nemůžete ho najít, je možné, že byl odcizen. V takovém případě byste měli:
- Podat oznámení o krádeži na policii.
- Kontaktovat svého mobilního operátora a zablokovat telefon.
Důležité:
- Prosím, kontaktujte Uber co nejdříve, pokud jste ztratili svůj telefon. Čím rychleji oznámíte ztrátu, tím větší je šance, že budete moci svůj telefon získat zpět.
- Nezapomeňte se vždy připoutat bezpečnostními pásy během jízdy Uberem.
Co vidí řidič Uberu?
Po otevření svého profilu řidič Uberu:
- vidí hodnocení, odznaky úspěchů a historii jízd;
- čte komplimenty od cestujících.
Seznámení s řidičem může učinit jízdu příjemnější a zajímavější.
Jak pěkně pochválit?
Odborná doporučení pro kreativní pochvalu:
- Vyberte originální slova, která zanechávají silný dojem a zapamatují se.
- Specifikujte pochvalu, uvádějte konkrétní úspěchy a dosažené cíle.
- Nešetřete upřímnými emocemi a radujte se z úspěchů společně s nimi.