Jak se spojit s řidičem Uberu?

Kontaktování řidiče Uberu je možné několika způsoby:

  • Telefonicky nebo prostřednictvím textové zprávy na telefonní číslo uvedené v aplikaci. Upozorňujeme, že z důvodu ochrany soukromí a bezpečnosti nejsou přímá telefonní čísla řidičů dostupná klientům.
  • Přes aplikaci Uber, stisknutím tlačítka „Kontaktovat“ v sekci s podrobnostmi o jízdě. Tato možnost nabízí rychlý a bezpečný způsob komunikace s řidičem.

Pro další pomoc jsou k dispozici i tyto možnosti:

  • Centrum podpory řidičů: Obraťte se na místní centrum podpory řidičů pro řešení problémů nebo získání pomoci. Kontakty na tato centra naleznete obvykle na webových stránkách Uberu nebo v sekci nápovědy v aplikaci.
  • Webové stránky help.uber.com: Položte svůj dotaz na webových stránkách help.uber.com. Tým zákaznické podpory obvykle odpoví do 24 hodin. Stránka nabízí komplexní nápovědu a řešení běžných problémů.

Důležité upozornění: Z důvodu ochrany soukromí a bezpečnosti nejsou přímá telefonní čísla řidičů dostupná klientům. Vždy využívejte oficiální komunikační kanály poskytované aplikací Uber.

Jak napsat řidiči v Uberu?

Objednání jízdy Uberem

  • Otevřete aplikaci a objednejte si jízdu.
  • Stiskněte pole „Poznámky k nástupu“ a zadejte zprávu pro řidiče. Uveďte jasné a stručné informace.
  • Informujte řidiče o své přesné poloze, včetně užitečných orientačních bodů, které mu pomohou vás snadno najít. Přesná adresa a popis vašeho okolí značně usnadní vyzvednutí.

Jak pochválit řidiče?

Komplimenty řidičům mohou zahrnovat ocenění čistoty a pořádku vozu, vynikajícího servisu, znalosti města, příjemné konverzace, dodatečných pozitiv, pomoci v nočních hodinách, nebo i skvělé hudební produkce. Aplikace Uber často nabízí předpřipravené šablony pro rychlou a snadnou pochvalu.

Jak ohodnotit řidiče v Uberu?

Na konci každé jízdy systém nabídne ohodnocení řidiče na škále od 1 do 5 hvězdiček. Můžete také přidat krátký komentář. Vaše hodnocení by mělo odrážet kvalitu služeb poskytnutých konkrétním řidičem. Řidiči nevidí, jaké hodnocení jste jim dali.

Co dělat, když jsem zapomněl telefon v Uberu?

Pokud jste zapomněli svůj telefon v automobilu Uber, postupujte následovně:

  • Otevřete aplikaci Uber.
  • Přejděte do sekce „Účet > Jízdy“.
  • Vyberte jízdu, během které byl telefon ztracen.
  • Stiskněte „Najít ztracenou věc > Kontaktovat řidiče ohledně ztracené věci“.
  • Uveďte své telefonní číslo, abyste se s řidičem domluvili na vrácení telefonu.

Užitečné rady:

  • Pokud se vám nepodaří kontaktovat řidiče přes aplikaci Uber, ihned kontaktujte zákaznickou podporu Uberu telefonicky nebo písemně.
  • Pokud jste ztratili telefon v automobilu Uber a nemůžete ho najít, je možné, že byl odcizen. V takovém případě byste měli:
  • Podat oznámení o krádeži na policii.
  • Kontaktovat svého mobilního operátora a zablokovat telefon.

Důležité:

  • Prosím, kontaktujte Uber co nejdříve, pokud jste ztratili svůj telefon. Čím rychleji oznámíte ztrátu, tím větší je šance, že budete moci svůj telefon získat zpět.
  • Nezapomeňte se vždy připoutat bezpečnostními pásy během jízdy Uberem.

Co vidí řidič Uberu?

Po otevření svého profilu řidič Uberu:

  • vidí hodnocení, odznaky úspěchů a historii jízd;
  • čte komplimenty od cestujících.

Seznámení s řidičem může učinit jízdu příjemnější a zajímavější.

Jak pěkně pochválit?

Odborná doporučení pro kreativní pochvalu:

  • Vyberte originální slova, která zanechávají silný dojem a zapamatují se.
  • Specifikujte pochvalu, uvádějte konkrétní úspěchy a dosažené cíle.
  • Nešetřete upřímnými emocemi a radujte se z úspěchů společně s nimi.

Scroll to Top