Pro ukončení jízdy v Uberu postupujte následovně:
- Klepněte na informační panel řidiče,
- Poté klepněte na tlačítko „Zrušit jízdu“.
Pamatujte: Zrušení jízdy po přijetí objednávky může vést k účtování poplatku.
Co se stane, když zruším jízdu v Uberu?
Zrušení jízdy po příjezdu řidiče nebo po 10 minutách čekání nevyhnutelně povede k platbě za zrušení. Toto opatření slouží k kompenzaci času a zdrojů řidiče a k ochraně ostatních uživatelů před zpožděním.
Toto opatření je nezbytné pro kompenzaci času a prostředků řidiče a pro ochranu ostatních uživatelů před zpožděním.
Co se stane, když zruším objednávku v Uberu?
V případě zrušení objednávky v Uberu po více než pěti minutách čekání na cestujícího s uvedením důvodu „Cestující nenastoupil“, bude poplatek za zrušení automaticky účtován bezhotovostně.
Je důležité poznamenat, že pokud byla jízda zahájena a dokončena, nikoliv zrušena, poplatek za zrušení se neúčtuje.
Další informace: * Poplatek za zrušení obvykle představuje nízký fixní poplatek, ale může se lišit v závislosti na regionu a typu jízdy. * Opakované rušení objednávek bez důvodného zdůvodnění může vést k omezení účtu. * V případě nesprávného uvedení důvodu zrušení může být vyžadována dodatečná informace nebo dokladové potvrzení. * Pro podrobnější informace o zásadách zrušení Uberu doporučujeme navštívit sekci nápovědy na webových stránkách nebo v aplikaci.
Jak zrušit jízdu v Uberu během jízdy?
Pro zrušení jízdy během jejího trvání postupujte následovně:
- Vyhledávání vozidla: Klepněte na „Zrušit jízdu“ v dolní části obrazovky.
- Vozidlo přiřazeno:
- Přejeďte prstem nahoru po šipkovém menu s údaji o řidiči a vozidle.
- Klepněte na „Zrušit jízdu“ v rozbaleném menu.
Další informace: * Zrušení jízdy se doporučuje pouze ve výjimečných případech. * Za zrušení jízdy může být účtován poplatek za zrušení. * Pokud se nemůžete spojit s řidičem nebo zrušit jízdu prostřednictvím aplikace, obraťte se na zákaznickou podporu Uberu.
Co se stane, když cestující zruší objednávku v Uberu?
Pravidla pro zrušení jízd pro cestující:
- Zrušení více než 2 minuty po přijetí – sankce
- Zrušení po příjezdu na místo a čekání 5 minut – sankce