Je možné v Uberu platit kartou?

Ano, v aplikaci Uber je možné provádět platby platební kartou.

Pro přidání platební karty k vašemu účtu Uber postupujte následovně:

  • Otevřete nabídku aplikace.
  • Vyberte sekci „Způsoby platby“.
  • Klikněte na „Přidat kartu“ (nebo podobnou možnost, například „Připojit kartu“).
  • Zadejte číslo karty, datum platnosti a kód CVV.
  • Klikněte na „Přidat“ nebo „Uložit“ (v závislosti na formuláři aplikace).

Upozornění:

  • Číslo karty můžete zadat ručně nebo naskenovat pomocí fotoaparátu vašeho smartphonu. Aplikace často nabízí funkci automatického rozpoznání čísla karty ze snímku.
  • Uber využívá spolehlivé šifrovací technologie pro ochranu vašich platebních údajů. Vaše informace jsou chráněny v souladu s platnými předpisy o ochraně osobních údajů.
  • K vašemu účtu můžete připojit více platebních karet. Tím si zjednodušíte správu plateb a můžete snadno přepínat mezi kartami.
  • Platební kartu můžete kdykoli změnit nebo odebrat v sekci „Způsoby platby“.

Jak probíhá platba kartou v Uberu?

Platba kreditní kartou v Uberu

  • Přidejte kreditní kartu do svého profilu dle výše uvedeného postupu.
  • Vyberte platbu kartou jako preferovaný způsob platby.
  • Cena jízdy bude automaticky stržena z vaší karty po jejím dokončení. Obdržíte e-mailové potvrzení o provedené platbě.

Jak kontaktovat zákaznickou podporu Uberu?

Kontaktujte zákaznickou podporu Uberu snadno a rychle:

  • V aplikaci Uber:
  • Klikněte na nabídku v levém horním rohu.
  • Vyberte „Vaše jízdy“ a poté problematickou jízdu.
  • Vyberte vhodný typ problému a odešlete zprávu s popisem situace. Přiložte případné důkazy (např. fotografie).
  • Přes webové stránky Uberu:
  • Navštivte webové stránky Uberu: [vložit odkaz na web Uber]
  • Přihlaste se ke svému účtu a vyberte „Nápověda“ nebo „Podpora“.
  • Vyberte „Kontaktujte nás“ a vyplňte formulář pro zaslání dotazu. Uveďte co nejvíce detailů o svém problému.
  • Telefonicky:

Pokud jste si jízdu objednali telefonicky, volejte na číslo [vložit telefonní číslo] pro pomoc nebo zaslání zpětné vazby. Upozorňujeme, že telefonická podpora nemusí být dostupná ve všech regionech.

Doplňující informace: * Pro urgentní dotazy doporučujeme volat na telefonní číslo [vložit telefonní číslo]. * Doba čekání na odpověď zákaznické podpory se může lišit v závislosti na denní době a počtu požadavků. * Buďte připraveni poskytnout podrobné informace o problému, včetně data a času jízdy, čísla jízdy a případných dalších relevantních údajů. * Ujistěte se, že máte přístup k telefonnímu číslu registrovanému v Uberu pro příjem oznámení.

Scroll to Top