Ano, v aplikaci Uber je možné provádět platby platební kartou.
Pro přidání platební karty k vašemu účtu Uber postupujte následovně:
- Otevřete nabídku aplikace.
- Vyberte sekci „Způsoby platby“.
- Klikněte na „Přidat kartu“ (nebo podobnou možnost, například „Připojit kartu“).
- Zadejte číslo karty, datum platnosti a kód CVV.
- Klikněte na „Přidat“ nebo „Uložit“ (v závislosti na formuláři aplikace).
Upozornění:
- Číslo karty můžete zadat ručně nebo naskenovat pomocí fotoaparátu vašeho smartphonu. Aplikace často nabízí funkci automatického rozpoznání čísla karty ze snímku.
- Uber využívá spolehlivé šifrovací technologie pro ochranu vašich platebních údajů. Vaše informace jsou chráněny v souladu s platnými předpisy o ochraně osobních údajů.
- K vašemu účtu můžete připojit více platebních karet. Tím si zjednodušíte správu plateb a můžete snadno přepínat mezi kartami.
- Platební kartu můžete kdykoli změnit nebo odebrat v sekci „Způsoby platby“.
Jak probíhá platba kartou v Uberu?
Platba kreditní kartou v Uberu
- Přidejte kreditní kartu do svého profilu dle výše uvedeného postupu.
- Vyberte platbu kartou jako preferovaný způsob platby.
- Cena jízdy bude automaticky stržena z vaší karty po jejím dokončení. Obdržíte e-mailové potvrzení o provedené platbě.
Jak kontaktovat zákaznickou podporu Uberu?
Kontaktujte zákaznickou podporu Uberu snadno a rychle:
- V aplikaci Uber:
- Klikněte na nabídku v levém horním rohu.
- Vyberte „Vaše jízdy“ a poté problematickou jízdu.
- Vyberte vhodný typ problému a odešlete zprávu s popisem situace. Přiložte případné důkazy (např. fotografie).
- Přes webové stránky Uberu:
- Navštivte webové stránky Uberu: [vložit odkaz na web Uber]
- Přihlaste se ke svému účtu a vyberte „Nápověda“ nebo „Podpora“.
- Vyberte „Kontaktujte nás“ a vyplňte formulář pro zaslání dotazu. Uveďte co nejvíce detailů o svém problému.
- Telefonicky:
Pokud jste si jízdu objednali telefonicky, volejte na číslo [vložit telefonní číslo] pro pomoc nebo zaslání zpětné vazby. Upozorňujeme, že telefonická podpora nemusí být dostupná ve všech regionech.
Doplňující informace: * Pro urgentní dotazy doporučujeme volat na telefonní číslo [vložit telefonní číslo]. * Doba čekání na odpověď zákaznické podpory se může lišit v závislosti na denní době a počtu požadavků. * Buďte připraveni poskytnout podrobné informace o problému, včetně data a času jízdy, čísla jízdy a případných dalších relevantních údajů. * Ujistěte se, že máte přístup k telefonnímu číslu registrovanému v Uberu pro příjem oznámení.