Je možné zavolat Uber?

Pro kontaktování zákaznické podpory Uberu využijte následující možnosti:

  • V aplikaci: Otevřete menu, přejděte do sekce „Vaše jízdy“, vyberte problematickou jízdu a odešlete zpětnou vazbu. Podrobně popište situaci a připojte případné důkazy (fotografie, videa). Čím detailnější informace poskytnete, tím efektivnější bude řešení vašeho problému.
  • Telefonicky: Pro dotazy k jízdám objednaným telefonicky volejte na číslo 9988. Buďte připraveni poskytnout operátorovi podrobné informace o vaší jízdě, včetně data, času a místa.

Co dělat, pokud jsem zapomněl telefon v Uberu?

Ztratil jste telefon v Uberu?

  • Okamžitě zavolejte řidiči (tlačítko v historii objednávky) – obvykle vám ztracený předmět bez problémů vrátí.
  • Nepodařilo se vám dovolat? Popište svůj telefon v aplikaci – podpora Uberu vám pomůže s jeho vrácením. Uveďte přesný model telefonu, jeho barvu a případné identifikační znaky. Specifikujte také čas a místo, kde jste jízdu absolvovali.

Jak kontaktovat podporu Uberu?

S podporou Uberu se můžete spojit několika způsoby:

  • Přes aplikaci: Otevřete aplikaci Uber, klikněte na ikonu menu v levém horním rohu a vyberte „Nápověda“ nebo podobnou sekci. Aplikace by měla nabízet různé možnosti kontaktu, včetně chatu, e-mailu a telefonické podpory.
  • Telefonicky: Telefonní číslo zákaznické podpory Uberu najdete v sekci „Nápověda“ aplikace. Před voláním si připravte všechny relevantní informace o problému.
  • Navštívením Centra podpory řidičů: Adresy nejbližších center podpory najdete na webových stránkách Uberu. Tato možnost se však primárně vztahuje k řidičům, nikoliv k cestujícím.
  • Přes webové stránky: Navštivte webové stránky Uberu (uveďte konkrétní adresu, například help.uber.com) a zadejte svůj dotaz do vyhledávacího pole. Podpora vám odpoví do 24 hodin. Uveďte co nejvíce detailů, abyste usnadnili vyřešení vašeho problému.

Kromě těchto způsobů můžete také:

  • Odeslat zprávu na Twitter (uveďte konkrétní účet Uberu).
  • Připojit se k (uveďte název komunity nebo fóra) pro komunikaci s dalšími řidiči a pasažéry.
  • Navštívit (uveďte adresu webu) kde jsou zveřejňovány novinky, aktualizace a tipy pro používání aplikace.

Jak objednat Uber telefonicky?

Krátký telefonní číslo 9988. Pokud nemáte internet, nainstalovanou aplikaci nebo máte k dispozici pouze běžný telefon, vytočte 9988 a objednejte si jízdu přes operátora. Operátorovi sdělte přesnou adresu nástupu a cílovou adresu. Buďte připraveni poskytnout i další potřebné informace, jako například počet cestujících nebo potřeba dětské sedačky.

Jak rychle Uber reaguje na dotazy?

Tým podpory Uberu se snaží poskytovat pomoc zákazníkům včas.

Doba odezvy

  • Na dotazy zaslané na webové stránky (uveďte adresu, například help.uber.com) podpora odpovídá do 24 hodin.
  • O připravenosti odpovědi budete informováni push-upozorněním (pokud máte zapnutá upozornění) a e-mailem.

Doplňující informace

  • Pro urgentní dotazy se doporučuje kontaktovat podporu prostřednictvím aplikace Uber.
  • Dotazy zaslané na webové stránky podpory se vyřizují v pořadí, v jakém byly přijaty.
  • Podpora Uberu pracuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Snažíme se poskytovat rychlou a efektivní podporu všem našim klientům. Pokud máte jakékoli dotazy nebo problémy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu.

Jak vrátit peníze za jízdu Uberem?

Chcete vrátit peníze za jízdu Uberem? Využijte zákaznickou podporu přímo. Volejte nebo pište přes aplikaci a uveďte důvod problému – například „Jízda se neuskutečnila“. Přiložte veškeré relevantní informace, jako například číslo objednávky, datum a čas jízdy a důvod, proč požadujete vrácení peněz.

Co dělat, pokud jsem zapomněl telefon v taxi?

V případě zapomenuté věci v dopravním prostředku:

1. Kontaktujte cestujícího telefonicky: Zjistěte telefonní číslo cestujícího pomocí údajů z objednávky.

2. Ověřte přesnost informací: Abyste se ujistili, že voláte majiteli věci, ověřte si u cestujícího podrobnosti o zapomenuté věci. Zeptejte se na přesný popis předmětu a další detaily, které by pomohly identifikovat jeho majitele.

3. Nespěchejte s vrácením: Je důležité vyloučit možnost, že věc zapomněl jiný cestující. Pečlivě ověřte informace, než předmět vrátíte.

Doplňující informace:

  • Pokud cestující neodpovídá na telefon, pokuste se ho kontaktovat různými kanály, například e-mailem nebo textovou zprávou.
  • Pokud se vám nepodaří kontaktovat cestujícího, obraťte se na dispečerskou službu Uberu pro pomoc.
  • Proveďte důkladnou prohlídku vozidla, abyste se ujistili, že zapomenutá věc nepředstavuje nebezpečí ani nemá vysokou hodnotu.
  • Dokumentujte veškeré kroky spojené se zapomenutou věcí, abyste zajistili transparentnost a odpovědnost.

Scroll to Top